Menu

MACH VRT

230-250

Tisk Tisk

VE SVĚTLE RAMP:

  • Nový motor: ještě větší výkon a menší spotřeba paliva
  • Nový chladicí systém: efektivní odvod tepla a snazší údržba
  • Nová konstrukce: kapota motoru oddělená od kabiny řidiče pro vyšší jízdní komfort
  • Nová převodovka: dimenzovaná pro maximální rychlost 60 km/h (pokud je povolená) při ECO otáčkách motoru
  • Nová odpružená přední náprava: snížené vibrace a zvýšená maximální přípustná hmotnost (prověřte maximální přípustné zatížení)
  • Nová kabina MaxiVision2: pokroková technologie a pohodlí obývacího pokoje; kabina je maximálně přizpůsobena řidiči
Motor

Motor

Nejnovější generace německé technologie.

Za účelem splnění požadavků emisní normy EURO IV používají motory Deutz TCD 6.1, jimiž jsou traktory rodiny Lamborghini Mach VRT vybaveny, systém zpracování výfukových plynů a emisí kombinující selektivní katalytickou redukci (SCR) s pasivním filtrem pevných částic (který tudíž nevyžaduje nákladnou periodickou regeneraci) a jednostupňové turbodmychadlo pro zvýšení tlaku vzduchu přiváděného k válcům. Výsledkem tohoto řešení je – v porovnání s předchozí generací – zvýšený výkon, vyšší krouticí moment, rychlejší reakce a až 5% snížení spotřeby paliva a AdBlue.

Převodovka

Převodovka

Nejvyšší komfort a maximální produktivita.

Hlavním cílem při vývoji převodovky traktorů Mach VRT bylo dosažení bezkonkurenčního pohodlí a produktivity při minimálním vynaloženém úsilí. Plynulá převodovka VRT s mechanicky/hydraulicky členěným převodovým ústrojím, plně elektronickým řízením a se 4 mechanickými převody představuje nejmodernější technologii převodovek určených speciálně pro vysoce výkonné traktory. Převodovka vychází z osvědčeného konceptu, který byl v průběhu let důkladně prověřen a zdokonalován. Tento koncept je nyní dodáván s novým, efektivnějším softwarem, který byl inženýry společnosti Lamborghini Trattori vyvinut pro ještě vyšší výkon. Maximální rychlost 40 km/h (nebo 50 km/h či 60 km/h, dle místní legislativy) je dosažitelná při velmi nízkých otáčkách motoru a přináší maximální úsporu paliva.

Hydraulický systém a PTO

Hydraulický systém a PTO

Tříbodový závěs a vývodová hřídel.

Nejvyšší přípustná hmotnost ve své třídě dodávaná jako standard.

Nové traktory Mach VRT jsou nabízeny s až pěti zadními a dvěma předními vnějšími hydraulickými okruhy, které jsou vybaveny elektronickým proporcionálním řízením. Tyto traktory jsou k dispozici s volitelným předním tříbodovým závěsem s kontrolou polohy a s maximální zvedací kapacitou až 5480 kg.  Uzavřený hydraulický systém je standardně vybaven čerpadlem LoadSensing s regulací průtoku s výkonem 120 l/min, volitelně je nabízeno čerpadlo s průtokem 160 l/min. V obou případech je řídicí systém zásobován nezávislým čerpadlem, aby bylo zabráněno vlivu na výkon hydraulického systému traktoru. Zadní tříbodový závěs se pyšní maximální zvedací kapacitou 10000 kg.

Kabina

Kabina

STYL – jedinečný, originální styl pro rafinovaný dojem.

Jedinečný a nápadný design traktorů rodiny Lamborghini Mach okouzluje svým charakterem a výjimečnou elegancí. Design těchto strojů vyvinutý v úzké spolupráci s italským konstruktérem Giugiarem zanechává vždy silný dojem. Nová kabina MaxiVision2 přináší nový význam pojmu ergonomie a pohodlí. Budete překvapeni, jak snadné je ovládání tolika technických prvků v kabině, která je v první řadě přizpůsobena potřebám řidiče. Každý detail je propracován tak, aby usnadnil práci řidiči a zajistil mu nevídanou produktivitu bez jakéhokoli stresu i při dlouhé pracovní době. Extrémně tichá automatická klimatizace s mnoha větracími průduchy zajišťuje ideální pracovní prostředí v kabině v souladu s nejnovějšími ergonomickými aspekty. Atraktivní barevné ladění, použití plastů nejnovější generace a četné, na dotyk měkké detaily propůjčují kabině jedinečnou eleganci a ztělesňují dokonalý klid a vyrovnanost. Kabina řidiče a kapota motoru jsou fyzicky odděleny, čímž je řidič chráněn před hlukem, vibracemi a horkem sálajícím z motoru.

Technické údaje   230 250
Maximální výkon kw/k 166/226 181/246
Maximální kroutící moment ot/min 1600 1600
Počel válců / objem počet/m3 6/6057 6/6057
Celková pohotovostní hmotnost kg 8200-9100 8200-9100
Objem nádrže litrů 380 380

 

Charakteristika

VE SVĚTLE RAMP:

  • Nový motor: ještě větší výkon a menší spotřeba paliva
  • Nový chladicí systém: efektivní odvod tepla a snazší údržba
  • Nová konstrukce: kapota motoru oddělená od kabiny řidiče pro vyšší jízdní komfort
  • Nová převodovka: dimenzovaná pro maximální rychlost 60 km/h (pokud je povolená) při ECO otáčkách motoru
  • Nová odpružená přední náprava: snížené vibrace a zvýšená maximální přípustná hmotnost (prověřte maximální přípustné zatížení)
  • Nová kabina MaxiVision2: pokroková technologie a pohodlí obývacího pokoje; kabina je maximálně přizpůsobena řidiči
Motor

Motor

Nejnovější generace německé technologie.

Za účelem splnění požadavků emisní normy EURO IV používají motory Deutz TCD 6.1, jimiž jsou traktory rodiny Lamborghini Mach VRT vybaveny, systém zpracování výfukových plynů a emisí kombinující selektivní katalytickou redukci (SCR) s pasivním filtrem pevných částic (který tudíž nevyžaduje nákladnou periodickou regeneraci) a jednostupňové turbodmychadlo pro zvýšení tlaku vzduchu přiváděného k válcům. Výsledkem tohoto řešení je – v porovnání s předchozí generací – zvýšený výkon, vyšší krouticí moment, rychlejší reakce a až 5% snížení spotřeby paliva a AdBlue.

Motor
Převodovka

Převodovka

Nejvyšší komfort a maximální produktivita.

Hlavním cílem při vývoji převodovky traktorů Mach VRT bylo dosažení bezkonkurenčního pohodlí a produktivity při minimálním vynaloženém úsilí. Plynulá převodovka VRT s mechanicky/hydraulicky členěným převodovým ústrojím, plně elektronickým řízením a se 4 mechanickými převody představuje nejmodernější technologii převodovek určených speciálně pro vysoce výkonné traktory. Převodovka vychází z osvědčeného konceptu, který byl v průběhu let důkladně prověřen a zdokonalován. Tento koncept je nyní dodáván s novým, efektivnějším softwarem, který byl inženýry společnosti Lamborghini Trattori vyvinut pro ještě vyšší výkon. Maximální rychlost 40 km/h (nebo 50 km/h či 60 km/h, dle místní legislativy) je dosažitelná při velmi nízkých otáčkách motoru a přináší maximální úsporu paliva.

Převodovka
Hydraulický systém a PTO

Hydraulický systém a PTO

Tříbodový závěs a vývodová hřídel.

Nejvyšší přípustná hmotnost ve své třídě dodávaná jako standard.

Nové traktory Mach VRT jsou nabízeny s až pěti zadními a dvěma předními vnějšími hydraulickými okruhy, které jsou vybaveny elektronickým proporcionálním řízením. Tyto traktory jsou k dispozici s volitelným předním tříbodovým závěsem s kontrolou polohy a s maximální zvedací kapacitou až 5480 kg.  Uzavřený hydraulický systém je standardně vybaven čerpadlem LoadSensing s regulací průtoku s výkonem 120 l/min, volitelně je nabízeno čerpadlo s průtokem 160 l/min. V obou případech je řídicí systém zásobován nezávislým čerpadlem, aby bylo zabráněno vlivu na výkon hydraulického systému traktoru. Zadní tříbodový závěs se pyšní maximální zvedací kapacitou 10000 kg.

Hydraulický systém a PTO
Kabina

Kabina

STYL – jedinečný, originální styl pro rafinovaný dojem.

Jedinečný a nápadný design traktorů rodiny Lamborghini Mach okouzluje svým charakterem a výjimečnou elegancí. Design těchto strojů vyvinutý v úzké spolupráci s italským konstruktérem Giugiarem zanechává vždy silný dojem. Nová kabina MaxiVision2 přináší nový význam pojmu ergonomie a pohodlí. Budete překvapeni, jak snadné je ovládání tolika technických prvků v kabině, která je v první řadě přizpůsobena potřebám řidiče. Každý detail je propracován tak, aby usnadnil práci řidiči a zajistil mu nevídanou produktivitu bez jakéhokoli stresu i při dlouhé pracovní době. Extrémně tichá automatická klimatizace s mnoha větracími průduchy zajišťuje ideální pracovní prostředí v kabině v souladu s nejnovějšími ergonomickými aspekty. Atraktivní barevné ladění, použití plastů nejnovější generace a četné, na dotyk měkké detaily propůjčují kabině jedinečnou eleganci a ztělesňují dokonalý klid a vyrovnanost. Kabina řidiče a kapota motoru jsou fyzicky odděleny, čímž je řidič chráněn před hlukem, vibracemi a horkem sálajícím z motoru.

Kabina
Technická specifikace
Technické údaje   230 250
Maximální výkon kw/k 166/226 181/246
Maximální kroutící moment ot/min 1600 1600
Počel válců / objem počet/m3 6/6057 6/6057
Celková pohotovostní hmotnost kg 8200-9100 8200-9100
Objem nádrže litrů 380 380

 

Multimédia
Nahoru